7. okt. 2013

du og jeg vågner et bedre sted

I dag udkom Burhans længe ventede album Din for evigt. Jeg har smug lyttet det siden jeg modtog det i fredags. Det er helt perfekt. Han fortæller om en personlig rejse hele albummet igennem, og som noget næsten nyt, har han gæster med og nogle af numrene har nye elementer, så det hele ikke bliver en flødebolle-dej - selv jeg, synes at det kan blive for meget engang imellem. LOC, Shaka Loveless, Caroline F joiner blandt andet. Det er også et dejligt frisk pust frem for forrige samarbejder som udover Medina altid har været Nexus-familien (Nik & Jay, Joey, Ankerstjerne).

Jeg glæder mig voldsomt til at synge med på alle sangene til hans koncerter, hhv. 2. og 16. nov


#Hvis først man giver sit hjerte til en anden, så kan man aldrig helt tage det tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar