3. okt. 2013

Express youself

Jeg var sygeligt træt i morges og kunne ikke overskue en uge med skole og arbejde hver dag. Alle syv dage. Så jeg blev liggende. Det var rart. Mr. M og jeg har ventet med at se den nyeste (og sidste) sæson af Breaking Bad til nu, hvor alle afsnittene har været vist. Så vi kan holde marathon. Juhuuu, det er så fucking sygt.

Snacks er altid et must-have til marathons. I går cravede Mr. M kanel, så jeg gjorde mig et meget mislykket forsøg på lchf-kanel snegle og boller. Men han var yderst tilfreds. Jeg faldt i søvn efterfølgende, så det var ikke meget marathon over det. I dag forsøger vi igen med ostepizza-snacks og thai-kylling til aftensmaden. Good luck, chuck.

1 kommentar:

  1. Kender det alt for godt. De dage havde jeg to af i sidste uge. Nogle vil måske sige "fesent", men for mig er det sgu okay at lytte til sin krop og sig selv engang imellem, og så vende tilbage med fornyet energi når man er klar til det :)

    Så længe vi ikke gør det hver mandag, right :P

    SvarSlet