24. okt. 2013

hjelmen

Min total seje og total tålmodige veninde har fikset mit hår. En omgange farve i det. En omgang mere. Og så klippet. Vi plejer bare at trimme det, men jeg havde fået en fiks idé. Jeg ville have pandehår og af med krøllerne. Så min veninde fandt frisør saksen frem og klippede det hele. Nu har jeg - som hun kaldte det - den flotteste askeblonde playmobil frisyre. Eller som hun kaldte mig senere; en hvid fe. Hehehe, jeg ved ikke hvad der er værst. Playmobil vs. Fe hår.

Anyways, klokken er 02:25. Jeg kom hjem fra arbejdet for en lille time siden. Skrev det sidste af mine eksamens opgave færdig. (den jeg havde givet mig selv deadline på til starten af ugen, som jeg så fik skrevet på i formiddags og nu færdiggjort). Den er sendt af sted til skolen og på fredag skal jeg aflevere papir-versionen. One down, one to go. Eksamen altså...

Jeg skal snart i sommerhus med pigerne fra gymnasie-tiden. Jeg glæder mig som et lille barn. Vi har dog stadig ikke fundet et. Gi' et kald hvis du kender til et BILLIGT sommerhus.

 Min ene afhængighed er erstattet af en anden, som er ligeså dum. Subwaysurfer vs. candy crush. Det sidste er den nye. Jeg har altid syntes, at det så nollert ud. Men som en overspringshandlingen det endnu engang var, har det vist snart taget overhånd. Jeg har sågar fundet snyde metoder så jeg ikke skal vente tre til fireogtyver timer på liv eller tigge og be' om hjælp via facebook. Hvem sagde geek?


2 kommentarer:

  1. Giv mig tip til candy crush!!! Jeg er for stolt til at bede face-venner om hjælp, så jeg veeeeeenter bare i en uendelighed!!

    SvarSlet
    Svar
    1. hehehe, Gitte, du skal bare stille tiden på din telefon. Tre timer frem og så har du fem nye liv :)

      Slet