3. nov. 2012

Det hele blinker

J-dag er øv-dag. Udfra otte timer på arbejde og en cykeltur på 10 minutter, observerede jeg, at det kun var uopdragne teenagere, folk som cyklede som en brækkede arm, svenskere og bonderøve, som ville betale for rævepis klædt i en juledåse. Aldrig har der været så meget opkast på Købmagergade. En af mine venner blev sågar vækket i morges, af en mand iført den blå nissehue, som skældte sin kæreste ud, fordi hun havde snavet med en anden fyr, iført den blå nissehue. Ak. Den samme observation kan jeg gøre mig i dag, hvor det er sensation-dag, hvor de hvidklædte bonderøve og tribaltatoveret mennesker er i byen. Kald mig bare en bitterfisse! Næh du, stik mig endnu en classic og lad mig høre en af de bedste sange i verden på repeat, imens jeg nyder det dejlige selskab, jeg befinder mig i. SES!
                                   
 Jeg har forresten modtaget to stk. billetter til MTV ema pre-party - så jeg skal nok ikke tale højt om proletar-fester. Jeg håber der er gratis bar og tilpas skøre mennesker, at kigge på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar