16. nov. 2012

Sweat is just fat crying.

Jeg var til halvanden times Thai bo vs. Puls og styrke i dag. Det var ikke smart gjort, ovenpå 1 times vægt-træning i går aftes. Shitty kitty, hvor skreg min krop efter pause og dyne. Men vi gav den 200%, eftersom vi ikke turde andet - den ene træner var psyko hård! Jeg kan mærke det i alle musklerne, også de muskler jeg ikke troede jeg havde. Fire sæt Thai bo med PS ind imellem + den store finale. Blandt andet burpees, squats og nogle syge ting for tricepsene, som jeg ikke ved hvad hedder. Jeg er helt færdig og ser ikke frem til otte timers nattearbejde. Hurra for dynen i morgen tidligt! Men for helvede hvor er det fedt her bagefter!


1 kommentar:

  1. det SKAL jo ikke gøre ondt eller kunne mærkes efter hver eneste træning. Hvis det gør det, så skal man måske overveje at variere sin træning så man ikke er øm hele tiden, det er i hvert fald ikke sundt.
    Men Thai bo lyder fedt, gid jeg ikke var så mormor så jeg også kunne prøve det en gang eller to : )

    SvarSlet