29. nov. 2012

Ethundrede

Her er indlæg nummer 100. Jeg troede, at der ville gå længere tid inden det kom, men sørme så. Jeg overvejede lige kort, om jeg skulle smide 100 random facts efter jer - meeen... jeg havde svært nok ved at finde på disse 10.

1. Jeg tramper, skubber og snakker meget i søvne
2. Jeg spiser stivelse max. én gang om ugen - helst slet ikke
3. Jeg er dårlig til at komme til tiden eller stå op til tiden, hvilket også er skyld i, at alle mine ure er minimum tyve minutter foran.
4. Jeg har virkelig meget tøj, men drømmer alligevel om mere hver evig eneste minut
5. Jeg har aldrig brudt mig særlig meget om tegnefilm
6. Jeg har et Dirty Dancing-citat tatoveret på min højre arm
7. I alt har jeg seks tatoveringer, men hvis jeg havde flere mønter, havde jeg også flere tatoveringer.
8. Jeg har aldrig set Ringenes Herre, Harry Potter, Star Wars, o.s.v.
9. Derimod har jeg set alle High School Musical, SATC, Patrick Swayze og Grease film
10. D. 30. november har min morfar fødselsdag, og så er der præcis et halvt år til min fødselsdag

eller tryk i højre side, på damen med de bare bryster



Ingen kommentarer:

Send en kommentar