17. nov. 2012

Hvis jeg bare havde flere mønter #7

Jakke: Stine Goya Clutch: Candy Clutch Maison Martin Margiela x HM Kjole: Acne Smykke: Stine Goya Sko: Sonia by Sonia Rykiel

Hvis jeg en dag skulle op og tage imod en oscar eller en anden award, skulle dette være mit outfit. Jeg ville give alt for at have det hele på i aften. Jeg har været forelsket i Acne kjolen lige siden jeg så den første gang. I guder, hvor er den fantastisk smuk - I skulle se en ryg den har. Mums! Jeg ville bestemt heller ikke have noget imod, at kunne tage SG-jakken på udover. Igen, igen, synes jeg ikke det nye H&M samarbejde var specielt interessant eller pengene værd, men candy clutchen er virkelig fin og sjov. Jeg ville gerne have den i pink eller måske den i sølv.
I kan se dette som den ultimative ønskeseddel, tak!!
Her er lidt lækkert musik til jer tøser. Jeg sværger, det er orgasme i mine ører.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar