25. nov. 2012

Pt. har jeg allermest lyst til..

...følgende ting;

- Nachos med kylling, masser af ost og dip
- At Mr. M ville stoppe med at snorksove, og gå i blockbuster efter film og snoller, så vi kan hygge
- At det ville stoppe med at regne, så jeg selv kunne gå i blockbuster

Oooog dette outfit. For cirka tretten kilo, kunne jeg få dette komplette sæt. Jeg ville elske, at vimse rundt i det. Der er noget action-agtigt over det, er der ikke? Well, jeg skal fejre nytår i år for første gang i tre år. Jeg er i krise over outfittet. Hvis jeg kunne se mig selv i øjnene med verdens største overtræk, ville dette sæt være et godt forslag.
Acne, Acne, Acne

Hov, jeg tjekkede lige min mail. Nu og fireogtyve timer frem, er der 70% på udvalgte festkjoler og mærker hos Asos. Go go go!

2 kommentarer:

  1. oh no - don't do it :(

    SvarSlet
  2. He he, jeg har desværre ikke pengene - så frygt ej!

    SvarSlet