20. nov. 2012

Resumé

Antallet af læsere har eksploderet! Jeg er så serviceminded, at jeg lige laver et resumé af hvad I er gået glip af, så I slipper for at gå 2½ måned tilbage.

Jeg startede ud med at lave et "soundtrack til mit liv" med et Leila K nummer. Derefter prøvede jeg at lave en guide til weekenden, hvor jeg i al hemmelig faktisk ikke nåede nogle af tingene selv. Var der nogle som tog til noget af det? Jeg har frosset og drømt om varme lækre trøjer og et meget rikke-agtigt outfit. På trods af at sko ikke er min stærke side har der sågar været en dag hvor jeg også drømt om sko, sko, sko. Sukkede over diverse lagersalg som jeg aldrig har haft råd til. Snakket meget om langt hår (som jeg ikke har opgivet endnu!). Drukket en masse drinks og delt billeder uden at have en instragram. Mit mest besøgte indlæg var Gæt hvad jeg har lyst til-indlægget, forståeligt nok. Jeg har holdt mit tilbagevenden indlæg om månedens mand. Jeg har lavet en masse snik snak indlæg og en masse indlæg om mad og træning. Jeg har lavet indlæg over nogle juleønsker, f.eks. her og her. Jeg har endnu ikke samlet mod nok til at uploade et billede af mit face - det er nu stadig for grænseoverskridende. Tilgengæld stod jeg op kl. halv 6 i morges, for at træne vægte. Resten af dagen kommer til at gå med skole, café-date, pilates og afslapning i aften. Jeg sover nok meget tidligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar