28. nov. 2012

Mig i dag



Sådan her hygger jeg lige nu og sådan er jeg klædt på. Jeg prøvede tidligere i dag, at tage disse detalje-billeder. På mig har jeg min elskede Gina Tricot-cardigan. Jeg er helt forelsket i den og nævnte den på bloggen allerede her, i september. Den høster mange dumme kommentarer, som blandt andet "Natasja Crone ringede, hun vil gerne have sin trøje tilbage", "Har du selv hæklet den?" eller at jeg ligner en indianer-trunte. Jaja, kært barn har mange navne. Jeg føler mig selv som en magtkvinde i den, måske noget ala Ms. Obama i sit Chanel-outfit. Yes! Halskæden er en oldgammel 5preview sag, som jeg også knuselsker. Den og mit sølvspejl fra Stine Goya er faktisk de to smykker jeg bruger allermest, selvom min smykkesamling er umådelig stor. Skjorten er også ved at være en gammel sag fra Topshop, som jeg egentligt ikke bruger så ofte - det er det eneste plus ved, at være på SU - man finder gamle ting i klædeskabet, som føles som nye. Det var da en længere roman, der kom ud af dette. Kunne I ikke lige se, hvis jeg lavede en "What I wore today"-hver dag. Sikke meget tekst lige pludseligt, hva'? Nå, den opgave dér, skriver (desværre) ikke sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar