8. nov. 2012

En helvedes masse snik-snak

Igennem det seneste års tid, har mit syn på drømmekroppen ændret sig. Fra at have været size 0 til smuk, sund og trænet. Det gik måske lidt op for mig forleden, da jeg så Medina optræde. Meget kan man sige om hende, men ih altså, hvor har hun fået en flot krop! Jeg fik desværre ikke selv taget nogle billeder, så jeg har lige nakket nedenstående fra mtv. Men jeg er lidt bitter over, at jeg ikke fik taget et billede af hendes to kvindelige dansere. De var gude smukke! Trænede ben, lår, arme og mave. De var så skønne, at se på. Jeg har været virkelig god til at komme op og træne, men først her på det seneste er jeg begyndt at træne andet end kondition. Det mærkes og ses hurtigt, når man lige har tæsket kroppen med nogle vægte. Senest nyt i mit program er motions-boksning! Det er fucking fedt og lige mig. Jeg kan virkelig godt lide, at blive presset og udfordret - og så er det bare 10.000 gange sjovere end en eller anden latterlig danse-time i fitness. Jeg gør mig også nogle store overvejelser omkring en omvældende livsstilsændring. Færre øl og drinks (og ikke mindst tømmemands-junk!!). Nu vil jeg gerne snart opleve, at have en trænet krop! I morgen tidlig står den på yoga, og så almindelig træning lørdag + søndag morgen, direkte efter nattearbejde. Yes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar