21. mar. 2013

6 ting

... mere skal der ikke til for, at gøre mig lykkelig. Jeg har fundet seks ting som jeg virkelig gerne vil have lige nu.
Jeg vil gerne have et par friske espadrilles til sommer. De her fra Asos er billige og sjove + de er 10.0000 gange pænere end det ananas-crap som H&M har smidt i butikkerne. Jeg elsker min grå Woodwood sweat, så jeg vil gerne have en trøje også. Jeg tænker, at den bliver god til forår og sommeraftener, hvor den anden nok er liiiige varm nok. Et par Melody Ehsani øreringe - faktisk hele Queen of the jungle-kollektionen. Men, jeg ved, at jeg skal være Riri eller Gaga kendt før at det kan blive mine... Så jeg må nøjes med at kigge. 5panels cappen... I har set den før og nu får I den at se igen. De er desværre alle sammen udsolgt, men kommer der endnu en kollektion, så slår jeg sgu til! En vintage Triumph bra, det kunne være fedt til de aftener hvor man føler sig lidt Madonna-cool, sidst men ikke mindst; en fucking svedig pine fort taske. Frygt ej, der kommer et helt indlæg om den taske. Den er jo for syg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar