26. mar. 2013

Åbent brev til Fitness World

Kære Fitness World.                                                                                              København V 26/03-13
 

Jeg nyder meget jeres holdtræning og især thai-bo timen i morges kl. 9 var skøn. Jeg elsker, at I bruger al pladsen og propper flere folk ind pr. kvadratmeter. Siden Rocky 4 har jeg ikke oplevet den slags intensitet - det var første thai bo time, hvor jeg havde modstandere på hver side. 

Det var super fedt at sparke ind i de andre og slå dem i baghovedet. Det var ren Battle Royal og den stærkeste måtte overleve, eftersom jeg var knockouted flere gange, måtte jeg erkende, at det ikke var i dag jeg blev vinderen af denne alle-mod-alle dyst og jeg forlod timen før den var slut. 


Ser frem til næste tirsdag, hvor jeg håber I gentager succesen - jeg vil medbringe slagter-hansker, så jeg har et tungt punch.


P.s. (sarkasme slut) Lækkert, at I har fået bøjler i skabene!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar