7. mar. 2013

Hej hej, gå med dig

Klokken er næsten et. 00:49 mere præcist. 

Næste gang jeg står op, er det torsdag morgen. Jeg er bare ikke træt, kender du det? Jeg har haft øjnene lukket i en lille times tid, men intet sker.

Så ligger jeg og tænker på quiz battle spørgsmål og hvad der mon sker til par ceremonien i PH? Endnu vigtigere; hvorfor er der så sjældent pandoras æske? Hvorfor står der to meget voksne mennesker og råber af hinanden på gaden? Kvinden råber en masse grimme ord og manden kan ikke råbe andet end f**king luder. Han råber højst, så han vinder vel. Hendes ord forsvinder ned ad gaden, idet han råber "hej hej, gå med dig". 

Torsdag bliver en god dag. Den kommer til at forgå således;

  • Kysse Mr. M godmorgen
  • Undersøge studie og lave opgave, i selskab med meget god og meget sjov veninde
  • Aflevere bøger på biblo
  • Få aflæst mit forbrug af Dong
  • Træne Thai Bo med en anden meget god veninde
  • Anden veninde har jeg ikke set i over et halvt år
  • Lave middag med anden veninde.
  • Veganer Ft. Palæo. Meget spændende mix.
  • Jeg har lige opdaget, at man kan skrive i punktform!
  • Det er sgu da for fedt.
Anyways, jeg vil prøve at finde noget godt TV som kan få mig til at sove. Måske DR. Jeg skal jo også have noget for de skide licenspenge. 

Hvis I er nået helt herned i teksten, så smut lige herind og stem på den sjoveste joke. Det er de ti jokes som er blevet kåret som 'dagens joke' i forbindelse med DM i stand up. Hvis I skulle være i tvivl om, hvor I skal sætte stemmen, så synes jeg, at I skal stemme på den sjoveste; nemlig Ane Høgsberg!!

NU lukker jeg altså ned. Klokken er i skrivende stund 01:06.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar