23. mar. 2013

Diamonds on my neck, di-diamonds on my grill

Jeg har meget bling, mere fake stuff end ægte. Man skal holde det rent så det kan gøre sit job - bling bling. Så jeg vil her videregive et par tips, som jeg har lært, i mit bling-liv.

Fake-guld og diamanter: Ja, vi kender alle sammen til det, når 'guldet' falder af, og der kommer en grønlig, nogen gange rødlig farve frem. Så er det ikke til andet end en tur i skraldespanden. Men ikke mere! Jeg har nemlig lært, at hvis man 'maler' smykket med gennemsigtigt neglelak, så holder det. Så når man køber sit fake-bling, skal man lige 'male' det inden brug, så vil guldet ikke sætte sig på huden heller. Skide smart!

For det ægte stuff: Man kan vælge, at sende det ind til en renser. Men det er dyrt og der kan gå flere dage - måske en uge, før smykket er færdigt. Næh, i stedet for kan du købe en tandbørste og så børst smykket med bagepulver, hvis det er en mildere rensning, eller simpelthen bare tandpasta og skrub løs. Vask det grundigt og det vil shine bright like a diamond igen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar