27. mar. 2013

God påske!

Juhuuuu!! Påske = påskefrokost, god mad, masser af tid til træning og arbejde. Så det er som alle andre dage :)

Jeg ved ikke om I har bemærket, hvor populært det er i blogland, at sige, at man har gang i en masse projekter. Hvis I ikke har bemærket dét, så tjek random bloggersdelight blogsene, og minimum halvdelen har gang i nogle spændende og hemmelige projekter. Som de selvfølgelig ikke kan fortælle noget om, men de glæder sig pokkers meget til at afsløre det. Skørt nok, hører man oftere om deres hemmelige projekter end offentliggørelsen af dem... Måske er det bare smart at sige? Eller måske løber mange af dem bare ud i sandet igen.
Men! Som I nok ved, elsker jeg at følge strømmen. Så jeg har også fået mig et projekt. Vi har fundet kontorbeliggenheden og har drøftet en masse planer. Første møde bliver i slutningen af næste uge - OG JEG KAN IKKE VENTE. Det bliver pivspændende, skidesjovt og kæmpestort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar