20. mar. 2013

Who the hell is intragram #5

Så er det blevet tid til endnu et who the hell is instragram-indlæg. I tager så godt imod de indlæg. Jeg har hygget mig med øl og god veninde, hvor vi fik os et slag uno og en god sludder for en sladder. For nogle uger siden havde jeg en museums-date med god veninde, hvor jeg snød lidt med kosten. Jeg fik en af mine livretter: cremet nachos med masser af ost, juicy-stuff og kylle. Jeg har fundet en opskrift på paleo-nachos som jeg snarest skal have afprøvet. Jeg craver det nemlig tit! Tredje billede er mig i lufthavnen inden min ferie. Jeg var SÅ klar!
Flot cykel fra min gård, og små ægge-muffinsmænd og damer. De smager mega godt og er lækre, at have klar til morgenmaden. Jeg er blevet dygtig til, at tage alle mine vitaminpiller og fiskeolie. Fra på torsdag - søndag morgen kommer min aller-aller-aller bedste veninde. Jeg glæder mig så forbandet meget. Jeg skal bare lige arbejde i aften og så vupti - så er det torsdag! Carrie beskriver min tilstand, som den har været og forsætter med at være resten af denne uge. Ses girls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar