18. mar. 2013

Everyday I'm Hustling


Jeg har haft den skøreste mandag indtil videre. Og dagen er ikke engang halvvejs overstået. Jeg stod tidligt op for at møde ny studie veninde på hipster stedet #1, nemlig dyrhaven på VB. Det endte med at vi købte rødvin og tog hjem til mig. Hun er den første person jeg har mødt, som også er super hysterisk fan af Superheroes og Tiger tunes.
Nu er jeg små-snalret. Om lidt skal jeg op og træne og senere lækker middag med Mr. M. Jeg er pisse træt. Det bliver jeg af rødvin og for at det ikke skal være løgn, kan mit alkoholforbrug vist tælles på én hånd over i år. Så der skal ikke særlig meget til længere. Jeg tæller ned til på torsdag, hvor min bedste veninde kommer og gør mig selskab. Fredag holder vi middag og fest inden vi skal til stor fest, som min anden bedste ven's kæreste arrangere. Livet er fucking skønt og jeg vil ikke bytte for noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar