8. mar. 2013

Top 11

Er det fredag i dag? Ja, det er det. Måske derfor jeg føler en stærk trang til, at dele dette med jer.

NU VIL JEG PRÆSENTERE:

Min "Jeg skal gå hjem når..." top 11

1: Jeg tilbyder folk at sidde bag på min cykel (Fordi jeg har glemt, at min balance er ikke-eksisterende og min cykel er kronisk flad.)

2: Jeg tror jeg kan danse (Kære Baby Jesus, jeg takker dig for at ingen endnu har fanget mine forsøg på film. Tak.)

3: Jeg savler det tredje fiske-shot ud af mundvigen fordi jeg ikke kan håndtere min egen motorik (Selve det at bestille fisk er faktisk et tydeligt “gå hjem”-tegn.)

4: Når jeg tager mine sko af
(På morgenværtshuse. Ad.)

5: Jeg tænder nogens cigaret i den forkerte end...

6: Jeg græder. (Her er det lige meget om det skyldes:
Glæde – som når nogen sætter Westlife på
Nostalgi – som når nogen sætter Westlife på eller
Vrede – som når nogen slukker for Westlife, det betyder alt sammen at jeg skal gå hjem.)

7: Jeg smider mit visa electron i skraldespanden (Så! Væk med dig, dit lille frække kort.)

8: Jeg prøver at sms’e til folk, som man ikke bør SMS'e til på det tidspunkt, og ovenikøbet får skrevet fuldstændig uforståelige/autocorrectede ting à la: du er sæd <3 (Selvfølgelig efterfulgt af “Knud Pikke”. Skyd mig. Min Århus veninde er ofte vågnet op til den slags spam)

9: Jeg hører mig selv sige: “Skal vi ikke tage på A-Bar/LA-Bar/Dansebaren?”
(Også et tydeligt tegn på at jeg har smidt mit Visa Electron i skraldespanden.)

10: Når jeg sender en fælles SMS ud til alle dem, som jeg kan huske, at jeg gik ud med, hvor der står: “der nogen der ved hvor jeg er?″

11: Når jeg begynder at give kærlighedserklæringer til alt og alle. "EEjjjj du er det bedste menneske, som jeg nogensinde har mødt" (til en gay-guy jeg mødte 10 minutter tidligere oppe i baren). Igen, har min Århus-veninde været en tålmodighed person


Ha' en fantastisk weekend, piger. Min er røvsyg. For anden weekend i streg står den på arbejde hele weekenden. Jeg trænger til, at være pisse fuld og FULDstændig ubehagelig, og så vil jeg gerne til en koncert på søndag. Men big mama her, må tjene til føden. SES på den anden side, hjemmepiger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar