19. mar. 2013

Bøf ala Frk. Aastrup

Fulde Rikke er åbenbart et geni i et køkken. Efter den mærkeligste Thai-bo time i går (jeg havde vitterligt min egen fest og grinede på tidspunkter, hvor der ikke skulle grines. Da en pige var ved at falde bagover i et flyvende spark, faldt jeg sammen af grin. Meget upassende.... Og jeg kunne slet ikke holde styr på højre og venstre), tog jeg hjem og lavede et kæmpe måltid mad. Mr. M morede sig gevaldigt over, at jeg var lidt små-snalret og nød alle mine gode røverhistorier. Men det måltid jeg fik bikset sammen var jo ren paleo og næsten ren umami. Det kom vist lidt som en overraskelse for os begge, at det blev så godt. "Fantastisk" sagde Mr. M op til flere gange i mens han mmmm'ede løs. Dét har han aldrig sagt om min madlavning før. Ja, vi klappede næsten i vores små hænder efter måltidet og var prop mætte resten af den aften. Jeg tænker, at servere det for mine venner på fredag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar