12. jul. 2013

Dilemma

Jeg havde planlagt den mest glansbillede-ish weekend nogensinde. Og jeg glædede mig faktisk. Men bare ét opkald fra bedsteven M har ændret det.

Før opkaldet:
Fredag: arbejde + en times pilates + tidligt i seng
Lørdag: Tidligt op og træne + arbejde + én chokolade bar (hvis træningen var god, kunne den evt. erstattes med chips - det er jo lørdag)
Søndag: Tidligt op og træne + ordne praktiske ting + gå en lang tur med veninde K

Efter opkaldet:
Fredag: arbejde + en times pilates + rengøring og oprydning af huset + fyraftensøl med en anden ven M
Lørdag: arbejde + fyraftens is med kollega N + strømpebukse-jagt + spontan bøssefest
Søndag: tømmermænd....

Mit dilemma er lige nu... Om jeg orker at træne efter pilatestimen? Du ved, lige kaste rundt med noget jern. Eller om jeg skal tage hjem, og spise en chokolade (nu hvor jeg ikke skal have den om  lørdagen...). Eller måske chips, hvis jeg nu løfter noget tungt jern. Eller helt glemme den indtil søndag... Men søndag kommer Mr. M hjem fra sommerhus, så der skal jeg dele mine chips - det er jeg ikke fan af.

Ja jeg ved det, mit liv er fyldt med store dilemmaer. Jeg holder jer opdateret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar