13. jul. 2013

it must be ya money cause it aint yo face

Jeg har de sidste to måneder levet på knap og nap. Godt og vel. Jeg har vendt hver en krone og øre. Selvom jeg tæsker mig selv hver morgen kl. 5 for at arbejde 8-9-10 timer, synes jeg ikke, at jeg økonomisk får noget ud af det. Der er altid et eller andet i vejen og jeg føler at jeg arbejder mere end hvad jeg får udbetalt (men hey! Det er der egentligt ikke noget nyt i). Kender I de lorte perioder? Paradoksalt nok, bruger jeg ekstremt meget tid på at drømme-shoppe. Jeg har en laaang liste, (som vist automatisk bliver sendt ud som jule-ønskesedlen - snart. Meget snart!) over ting jeg virkelig gerne ville have fingrene i. Jeg føler hele tiden, at når løndagen nærmer sig, skal jeg belønnes for at have været så god til at spare og ikke smide med mine dollars. Men den går bare ikke, altzzååår.
Her er nogle af de ting jeg craver for hårdt for tiden. Provokerende timet med min egen økonomiske krise er der udsalg alle steder - som jeg ikke kan tage del i. Oven i dét - er jeg pisse træt af mange af de ting jeg har i lejligheden. F.eks. har jeg to sindssygt grimme borde fra Ikea. I ved, det der lille firkantet bord til 39 kroner... Og en rød kommode jeg gerne vil have skiftet ud. Men som det ser ud lige nu må jeg nøjes med at drømme (og skyde en hvid pil langt efter et fedt liv...)

Nu vil jeg drikke mine drømme væk i billige Kings øl fra Kiwi (2,20 kroner - kan det gøres billigere??), i det bedste selskab i verden! MØS!

PS: Musse - er du tilfreds med blogging???

PPS: I skal da ikke snydes for soundtracket denne lørdag:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar