29. jul. 2013

TEKST OG BILLEDER!!!

Jeg fik mig den fest, som jeg snakkede om. Vi skrålede så meget med, at naboen kl. 2 var godt træt af os. Men det er hende som knalder og hvis søster knalder. HØJT. Så det gjorde mig sgu ikke så meget, at hun brokkede sig lidt. Vi skruede ned og sang lidt lavere. Vi tog på fodboldbar, hvor der var 30års fødselsdag. Tyve mænd som kun havde haft selskab af hinanden hele dagen - forstil jer hvor glade de var da de så min veninde og jeg. Vi udnyttede det og fik absurd mange jägerbombs og øl senere. Filur på Sommersted og flere øl på Guldregn. Per-fucking-fekt.

Jeg har forresten takket ja til jobtilbudet, og fik garenteret, at det ikke ville komme til at gå ud over min skole - hvis jeg kommer ind (HALLO! Kan man se svaret fra studiet allerede ved midnat????!!!!). Jeg starter allerede på mandag, så jeg har styr på alt inden studiestart (Jeg skal ind!!)

Mine forældre kommer i morgen, og jeg glæder mig så sindsygt meget. Ulempen ved, at være fra jylland er, at man sjældent har tid/råd til at se dem. Det tager godt 4 timer hver vej, og så er en lille weekend hurtigt gået. Så jeg har ikke set dem siden april. Jeg glæder mig så meget! De er her kun til onsdag aften, så det skal satme nydes med god mad, zoologisk have og måske opera festival.

Her er lidt billeder fra i lørdags(til dem af jer der følger mig på instagram: der er ikke noget nyt under solen)



 På instagram blev der diskuteret både remoulade og gammel telefon.
 Ja, jeg skærer pølserne over, så de passer til brødet
 Det er verdens bedste "SYND MED!"-CD. Alle kender alle sangene og man kan ikke andet end at blive glad.
 Sådan ser min stue ud når der rigtig bliver hygget.
Byens bedste filur-drinks på Sommersted

Skide god weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar