19. jul. 2013

Hvis bare jeg havde flere mønter...

Jakke: Gina Tricot trøje: Gina Tricot  taske: stine goya x adax halskæde: stine goya buks: dr. denim sko: acne
Det her er ikke skide sommer-agtigt, men det ændrer ikke på dét faktum, at jeg sygt gerne vil eje disse ting.

Jeg skal på arbejde i nat. Det samme i morgen nat. Så lige nu chiller jeg bare. Jeg har brugt det meste af dagen på, at plage mr. m om at spille brætspil med mig. Jeg elsker brætspil. Men han er nærig med sit selskab, så der bliver ikke spillet særligt meget (faktisk intet overhovedet...). Så jeg har måtte ty til flotte ting i stedet. Jeg føler mig lidt sadistisk, hver gang jeg kigger på flotte ting, for jeg må jo ikke købe noget af det. Forresten er der kun elleve dage tilbage til jeg får svar fra studiet. Fortjener man ikke en gave dér? Uanset hvad resultatet bliver. 


Husk min tictail-shop er lige her og der er åbent 24/7 http://aastrup.tictail.com/

1 kommentar:

  1. det er sån nogen lækre ting, åh den taske og de sko :D


    Har en giveaway kørende på min blog hvor du kan vinde
    lækre produkter fra Sard Kopenhagen :)
    Du er velkommen til at kigge forbi
    - http://www.chiclightning.com/2013/07/sard-copenhagen.html

    // Nana

    SvarSlet