9. feb. 2013

6 kjoler for 600 kr

Jeg fik en mail fra Nelly om kjoler til 100 kroner stykket. Mange af dem kan jeg godt forstå, at der er blevet sat procenter på. Men jeg fandt alligevel seks stykker, som jeg faktisk godt ville have.

                     1. 5 inch and up                                              2. Nelly Trend                                                     3. Motel
                                4. Nowhere                                              5. Savannah                                                6. Savannah

Er det bare mig, eller ser modellerne virkelig tit dumme ud? Især nr 2 og 3 er ret kikset, at se på - og 1eren ser meget stiv ud. Jeg ved ikke om det er modellernes skyld, men nu hvor jeg lige kigger på nr 2 og 3 igen, så er kjolerne faktisk heller ikke nogen jeg ville købe. 
Anyways, især de tre sidste kjoler synes jeg er fine. Nummer fire er rigtig fin med lommerne, jeg elsker lommer i kjoler. Det gør altså, at kjolen bliver en anelse mere behagelig at have på. 5eren er fin og jeg kommer til at tænke på en ung Madonna og så elsker jeg den høje hals. Den sidste har en dejlig farve og nogle fine detaljer. Måske lidt forårslækker, faktisk.
Til sådan nogle tilbud kan man aldrig forvente, at ens størrelse er der, medmindre man er en x-small. Men i dette tilfælde er de fleste der faktisk i en medium og få af dem også i large. Det var da rart, synes jeg.
Skal, skal ikke, spørger jeg endnu en gang :)

1 kommentar:

  1. Har faktisk aldrig rigtig kigger på modellerne, men kan godt se hvad du mener :)
    Men kjolerne er nu pæne :)

    SvarSlet