2. feb. 2013

T-SHIRT TIME!

Uuuuhh piger, er I stadig derude? Jeg har haft nogle gode dage med træning og masser af drinks. Jeg har virkelig nydt den sidste uge inden studiestart. Jeg har misbrugt fribar-kortet og drukket ustyrligt mange bitterfisse-gin-drinks på det gamle dunkel, været til freja djaljö show ude på rådhuspladsen og afterparty, danset på cosy, kastet op og spist meget mad. Efter arbejde i går aftes tog jeg til prinsesse fest med de før omtalte black ladies til masser af dans og mange øl, vi råbte pik og hoppede på taxaen, ind til byens kro med endnu flere øl og sjove mennesker, og til sidst endte jeg på Nevermind med min bedste ven som lige har fået en kæreste (jeg har vidst, at de var kærester i lang tid, men nu ved de det også selv), det fejrede vi med endnu flere øl og dans. Jeg elsker sådan nogle aftener, hvor man bare drikker øl, snakker og har det for fedt med hinanden. Love it! Om ikke så længe skal pigerne og jeg ud og have noget at spise, derefter skal jeg slappe off. Og i morgen skal jeg danse i en time og så skal jeg gå en laaaang tur med bedste vennen og senere kysse på min lille manse :) Jeg kunne nu godt spise frikadeller - hvem kommer og laver det til mig, hva' hva?

P.s. Hvad sker der for, at min cykel er flad for syvende gang i år???? Jeg er handicappet uden cykel, for som Sidney Lee siger: "offentligt transport er kun for børn og gamle kællinger" :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar