8. feb. 2013

Virkelig meget tekst om ingenting

Aaaah jeg elsker når ens underviser har weekend på hjernen, og man derfor får endnu tidligere fri end ellers. Love it. Mit nye hold er cool. Vi var kun syv fremmødte i dag, men det var pisse fedt. Hvorfor har jeg ikke mødt de folk før nu? Så fedt. Jeg glæder mig til at vi kommer i gang med alle de kreative projekter - i næste uge er temaet plakat som formidling. Sygt spændende, altsårrrr!

Jeg havde en lang arbejdsdag onsdag, som endte med fyraftensøl. "Oookay, bare EN enkelt" - lol, som om. Jeg var hjemme ved fire tiden, lige hjem og sove. Brunch med god veninde, hvor vi fik vendt verdenssituationen. Eller i hvert fald Vesterbrosituationen. Ved siden af os sad Adam Duvå Hall. Han er altså ret læxi. Hurtig tur på biblo for at låne bøger til ferie (JA JEG SKAL SNART PÅ SOLSKINSFERIE!!!) og posteren for at hente badedragt. Vi prøvede sågar tøj (ja, vi var lidt vilde) og jeg prøvede en flot buksedragt, hvor jeg ikke lignede en sæk kartofler, som man ofte kommer til i buksedragte, synes jeg. Jeg købte den ikke, men nu kan jeg ikke få den ud af hovedet. Så tog jeg cyklen til Vesterport station, hvor jeg skulle til Thai-bo. Første gang med en mand som instruktør - så jeg havde høje forventninger om at han var hård og råbte meget. Han gjorde præcis som jeg forventede, så det var en fed time og jeg kunne skøjte hjem i mit sved. Der kommer jeg fast fra nu af. Jeg frygter, at jeg har skinnebensbetændelse. Det gjorde i hvert fald psyko ondt og det er jeg ret så træt af. Nå, men bagefter blev jeg forkælet af Mr. M med mega lækre kyllingefrikadeller og mos. Vi så For lækker til love. Jeg er en sucker for den slags TV og jeg kan ikke lade være med at se det. Jeg tror ikke på, at man bliver dum af at se det....... Nu skal jeg faktisk op og træne. Jeg satser på, at der ikke er særlig mange i fitness lige nu. Det orker jeg altså ikke, hvis der skal være kø om maskinerne! I aften skulle jeg egentligt have drukket øl med en veninde. Men jeg har udskudt det til tirsdag, da jeg skal tidligt op i morgen og til 2½ times Thai-bo event ........ på Amager. Weekenden bliver the shit. Lørdag efter træning står den på musik-dag med lækkert mad og mega læxy selskab. Søndag skal jeg lige arbejde et par timer og så skal jeg ind og se Kendrick Lamar i Vega. Kesi skal opvarme læste jeg lige. Det har jeg det rimelig blandet med... Jeg er jo som bekendt, ikke stor fan af de der nørrebro-drenge med skøre stemmer. Jeg kender overhovedet ikke hans musik, men han har fede grillzz. Så det blir' cool!

P.s. Jeg vil så pissefuckingsygtpikkelorte meget gerne se Beyoncé i Forum. Men 700 bobs er mange bobs for en som konstant mangler $$$. Desuden er jeg den dårligste jeg kender til store koncerter. Jeg hader folk som skubber, jeg hader at danse hele tiden, jeg hader at jeg ikke lige kan sidde ned (udover på folks skuldre, men det er jeg bestemt heller ikke fan af) og at der er så pisse langt til øl - ud igennem menneskeflokken og ind igen. Så med mindre der falder billetter ned i hånden på mig, må jeg høre hende i gennem min reserve-mands telefon. Det er sgu også okay - hun ved, at jeg altid vil være der for hende alligevel :)))))) 

NU SKAL JEG ALTSÅ OP OG TRÆNE!!! XXX VI SES, GOD WEEKEND - ha' det brunt og alt det dér

Ingen kommentarer:

Send en kommentar