21. feb. 2013

Chanel

Kyle Anderson, New York fashionweek

Nogen gange kan moden blive for mærkelig, synes jeg. Nogle mennesker har en tendens til, at tro, at jo mere ekstrem og jo mere mærkelig tingene bliver, desto mere fashion udstråler de. Jeg er ofte utrolig uenig. Jeg kan nævne i flæng; blå (eller andre skøre farvede) læber, buffalos' comeback, vredt udtryk, dip dye hår, klipklappere (ja, det er ikke for sjovt - Celine SS13, se billede nedenfor), oppustelige tasker, neonfarvede smykker og så videre i den dur. Jeg forstår det ikke. Jeg kan bare ikke se det fede i det. Eller det specielle for den sags skyld - alle render jo rundt i det. Eller modeikoner, som f.eks. Lady Gaga og danske Aura. Hvorfor skal de altid se så mærkelige ud? De er jo mere freaky end Victor & Rolfs bamse-kjoler. Den ene dag er det en kødkjole, næste dag er der et stort skib i håret. Nå, men det var slet ikke dét, det skulle handle om. Egentligt var det Chanel hulahop-tasken, som man kan se øverst. Den har fået hård kritik og har virkelig delt vandene. Men den kan jeg virkelig godt lide. Ikke så meget den lille model (den må I selv google jer til), men den store!! Den er så fantastisk. Nok ikke så praktisk, men den er altså cool. Hvis jeg en dag svømmede i penge, ville jeg købe sådan en! Hellere det end de der slippers (som ligner H2O-klipklappen).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar