3. feb. 2013

Mig i går

Jeg bliver nok aldrig helt tryk ved, at stå foran et kamera. Det føles helt forkert og meget akavet!! Resultatet bliver bare heller aldrig godt. Ud af 40 billeder er det her det bedste (og det er jo ikke engang godt!!!). Tømmermænd og dårlige forsøg på pose er nok også en riiiimelig dårlig sammensætning. Jeg er hoppet i min Comme des Garçons Play-skjorte og Mr. M's sweater. Jeg er kommet ind i en periode hvor jeg hele tiden stjæler hans sweatre. De er bare så lækre, at have på. Apropos Comme des Garçons har jeg lige erhvervet mig en Commes des fuck down top og cap. Jeg bliver så fucking street i Tunesien.

Jeg tilbragte lørdag aften med to af mine piger fra gymnasiet. Vi fik sushi og pizza, så en gyser-film og fik os en reparations-bajer. Jeg endte faktisk i min Commes des fuck down top med en lang varm cardigan og min quite life cap. Jeg elsker, at vågne op søndag uden tømmermænd. Jeg har været oppe og træne og gået en laaang tur med min reserve-mand. I morgen begynder hverdagen igen med studie og lektier. Jeg vil have mere ferieeeeeeeeeeeeeeeee!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar