12. feb. 2013

Good Kid, m.A.A.d city

I søndags var jeg til en komplet udsolgt Kendrick Lamar koncert i Store Vega. Det var min første rigtige hiphop koncert nogensinde (hvis man ikke tæller tilfældige koncerter som Odense Assholes, Den sorte skole, JMA o.s.v. med). Det var så fucking dope. Der var total god stemning og alle folk var glade. Jeg var imponeret over, at der var så mange blandt publikum, som kunne hans tekster. Det var så sprødt. Vi stod bagerst ved baren og havde en god udsigt til scenen og ud over publikum, som gik amok. Ved siden af os, hang Suspekt-drengene + crew og Wafande ud. Det var fedt, alle var så glade. Jeg diggede det. Højdepunktet var helt sikkert Backseat freestyle og Swimming Pools (drank). Jeg er yderst imponeret over, hvor godt han fik publikum med og hvor ydmyg han var. Desuden får han lige et par +++++ for IKKE at smide tøjet eller komme i noget underligt tøj, som f.eks. Drake og Miguel. Jeg er fan! 
Efter koncerten var vi helt oppe at køre. Vi hev stemningen med os og gik på bodega til øl. Bodegaen var fyldt med Kendrick Lamar-fans og alle var yderst tilfredse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar