14. feb. 2013

Bla bla 14. februar bla bla

D.14. februar får sikkert klokkerne til at ringe hos mange mennesker. Men ikke her. Jeg synes, at valentines dag er så latterlig. Kærligheden derimod er super vigtig og selvfølgelig skal den fejres. Men det handler altså ikke om at give hinanden dyre gaver og tusinde af røde roser. Næh, hvorfor kan man ikke bare blive bedre til at vise, at man holder af menneskerne i sit liv, hver dag? Det glæder (i hvert fald mig) 10000 gange mere, at få at vide, at en holde af mig, uafhængigt af datoen. Det andet er sgu for nemt og for påtaget. Amen!
Så min dag står ikke mere i romantikkens navn end normalt. Jeg skal til psyko-træning og så skal jeg pakke. Ja, hvis nogen skulle have glemt det; SÅ SKAL JEG PÅ FERIE PÅ LØRDAG!!! møs møs møs møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar