15. feb. 2013

kl. 10:26

Jeg bliver som et lille barn når jeg glæder mig til noget. Jeg får ondt i maven, uro i kroppen og kan slet ikke sove. Så da min alarm ringede i morges, inden fanden fik sko på, var jeg meget, meget træt. Men så kom jeg til, at tænke på hvorfor min alarm ringede. Jeg skulle jo til morgen flow-yoga. Så kom jeg op og var helt frisk. Det var en fantastisk time og jeg kan se fremskridt i mine øvelser. Jeg begynder, at kunne komme dybt ned i øvelserne. Det er lækkert. Jeg får varmen og er frisk! 
På trods af mit  "fuck Valentines-dag"-indlæg i går, blev jeg overrasket to gange. Første gang, da Mr. M havde spottet Burhan G her på Istedgade. Han (Burhan, altsårr!) havde hænderne fyldt med blomster, chokolade og store balloner. Senere hører jeg fra min veninde, at hun havde spottet Nik OG Jay på vej ned mod Istedgade. Nik havde en kæmpe pels jakke på. Anden gang jeg blev overrasket, var da jeg kom hjem fra Thai-bo i går aftes. Mr. M havde lånt Kærlighedshistorier fra store mænd på biblo. Den glæder jeg mig til, at læse i. 
Dette er mit læsestof til ferien. Kærlighedsbogen #1. Djævlen går i Prada - jeg har vist set lidt af filmen engang, det var lort. Men min veninde anbefalede bogen, som værende et sikkert hit. Nu prøver vi. Precious er fantastisk på film og jeg håber, at den er endnu bedre som bog. Så kan jeg ligge ved poolen og se klog ud, og ligne en som er fyldt med empati.
Jeg skal faktisk til at pakke. Jeg har intet pakket endnu og vi kører om små tre timer. Jeg glæder mig så pokkers meget. Men den perfekte kuffert findes ikke, lærte jeg i går. Så det skal nok gå det hele. Hvor mange sneakers kan man tillade sig at have med? Er tre nok?!!

P.s. Jeg har prøvet at lave et par planlagte indlæg, så der ikke er helt stille her på bloggen de næste 8-9 dage :) MØS MØS MØS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar