24. jan. 2013

3 words, 8 letters

De sidste to par dage har været tilbragt i selskab med Gossip Girl. Lige kort afbrudt af en veninde fra den virkelige verden og en tur i bifferen. Som mange andre, har jeg nu set det sidste afsnit. Det var dejligt, sørgmodigt og også lidt trist. Jeg tog mig selv i at sige Uh-lyde, advare dem ved fare og fælde en lille tåre. Det har været spændende, hårdt, trist, forfærdeligt og smukt at følge mine gode venner i så lang tid. Og selvom jeg havde hørt om hvad der ville ske i sidste afsnit, så var det alligevel så rørende og smukt. En del af mig ville ønske, at det endnu ikke var slut og en anden del synes det endte på et godt tidspunkt. 
Jeg slugte det råt, og Mr. M har nogen gange følt det nødvendigt, at minde mig om, at det kun er en serie og ikke ægte. Jeg har også tit haft de vildeste tøjkriser efter at have gossip girl - man kan jo aldrig overshine de piger. Især Queen B har en fantastisk udstråling. Jeg frygter lidt, at producenterne laver en ny gossip girl med nye highschool-børn. Det håber jeg ikke sker!! Af andre gode serier har jeg set Breaking bad, skins og sexy dirty money. Hvad i alverden skal man så se nu??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar