29. jan. 2013

skal, skal ikke

1. Ellos 399,-  2. Daxon 399,- 3. Ellos 83,50,-  4. Ellos 314,- 5. Calvin Klein $124,50 6. Ellos 129,- 7. Adidas 249,- 

Jeg skal jo, som tidligere nævnt, snart på ferie. Jeg har lige tjekket hotellet ud for at se om der er fitness (yes! Det er der!!) og swimmingpoolen er total luksus. Men, (der er altid et stort fedt men...) Jeg er altså ikke lige typen som bader. Jeg har ikke været i en badedragt (eller vist ben for den sags skyld) siden jeg var young teen. Jeg så et program på DR3 i dag, som handler om generation plastik. Altså, folk som får lavet noget om ved dem selv. Hvis jeg skulle have noget lavet, skulle det helt sikkert være mine ben og lår. Så det er altså noget af et spring, at tage, at pludseligt skulle vise dem frem. Men som jeg snakkede med min mama om, så er det altid rart, at starte med den slags, et sted hvor man ikke kender nogen. Jeg overvejer det altså meget kraftigt!Men det kræver en badedragt, hvor jeg ikke føler mig helt bar. Jeg hælder måske mest til nr. 4 eller nr. 1 - hvad siger I? Og kender I andre steder, hvor man kan få den slags?

4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg stemmer mest på nr. 1.

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt klart på 1-eren! Den er virkelig flot :)
    Så også programmet - Ville gerne ændre på mig selv. Men siger nej til operation.. mit er mere bare sådan 'hvis jeg selv kunne vælge, hvordan jeg så ud, sååå ville jeg...'-osv osv. Selvom det er fristende, så tror jeg ikke, det er mig.

    SvarSlet
  3. Når det kommer til stykket, så er jeg også alt for nærig og for stor en bangebuks, til at skulle opereres til noget. Jeg vil hellere bare ønske mig til det og træne mig til det.

    SvarSlet
  4. Jeg stemmer for nummer 1 uden tvivl, nummer 4 er også pæn men hælder mest til nummer 1 må jeg indrømme :)

    SvarSlet