15. jan. 2013

Jeg' i liiiiive..... lidt endnu


Jeg får mig nogle små håndmadder og gør klar til Quiz-leg. En mindre sjov en af slagsene. Update på eksamensfronten: Over halvdelen af dem, som var oppe i dag, dumpede!!! Det er fucking sygt. Nu kæmper jeg min kamp for ikke, at blive en af dem. Måske jeg lige nu ligger på 70% - 30% - den højeste må gerne snart blive bestå-procenten. Jeg læser og læser, kun afbrudt af arbejde i morgen, kys med Mr. M og madder. Hele mit hold og jeg er overbevist om, at vi alle bliver slagtet til eksamen - men så kommer jeg heldigvis ikke til at sidde alene deroppe i himlen. Anyways!! Nu vil jeg kæmpe for mere positiv energi og masser af forståelse af mine tekster og noter. Begreber uden viden = tom viden. Viden uden begreber = blind viden. Ellers tak!! VI SES PÅ DEN ANDEN SIDE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar