3. jan. 2013

confession


 Jeg må hellere komme med en tilståelse. Den 1. januar postede jeg et indlæg, som var planlagt. Det vil sige, et indlæg, som jeg skrev d. 31. december og så ville den automatisk blive udgivet den 1. - det dumme ved de der planlagte indlæg er, at man kan nå, at ændre planer. Det gjorde i stor grad. I det planlagte indlæg, var jeg super hellig og fornuftig (som jeg virkelig også troede jeg ville være...). Gjorde rent, havde ingen tømmermænd og bare chillede rundt inden arbejde. I virkeligheden lå jeg på langs med en spand ved siden af min seng. Jeg havde dræbende tømmermænd. Nytårsaften, da jeg fik fri fra arbejde, vurderede min chef og jeg nemlig, at vi ikke ville kunne cykle hjem over rådhuspladsen uden at blive ramt af en raket. Det havde vi sjovt nok ikke lyst til. Det endte med at ét glas champagne blev til fire flasker og en masse dansen på... (jeg har liiiiidt svært ved at skulle fortælle det...) meeeeen.... club mambo (eller er det mamba???). Jeg blev fuld. Meget fuld. Og som jeg var bedst kørende med gratis dobbelt-vodka drinks og fiske-shots - noget ala én til hver finger, falder en lille skrue i min brille ud. Så det ene glas ikke kunne sidde fast mere. Jeg var pludseligt halv blind og måtte ty til tape som den eneste løsning. Jeg så virkelig godt ud.... (det blev dokumenteret og kunne ses på facebook allerede morgenen efter...). Tro mig, jeg var brugt da jeg vågnede og skulle på arbejde i ni-timer. Yay for dobbelt-løn, alligevel....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar