27. jan. 2013

Av av av

I går var fun! Det var det bedste selskab man kunne tænke sig, min bedste ven. Han er min anden mand. Drinks, shots, øl og breezers. Vi spillede uno og pyramide-spil, og glemte faktisk helt at se melodi grand prixet.... hov. (men jeg er også mere fan af det store show). Vores gæster kom ikke på grund af snevejret, men jeg tror ærlig talt ikke at det var noget vi skænkede en tanke. Vi havde nok i hinanden. Det endte med, at vi blev meget fulde, da vi havde handlet ind til fire - men måtte drikke det hele selv. Billederne på mit kamera er forfærdelige og så sjove. Vi havde gang i en bodystocking og en masse dans. Love it!! Jeg husker blandt andet, at vi rullede rundt på gulvet af grin, og jeg spillede klaver på mine ben. Jeg havde en flot, sort gestuz kjole på, mine nye høje sko, River Island uret og Goyaen rundt om halsen - men det har jeg selvfølgelig ikke fået billede af... tilgengæld er der billeder af os i bodystockings, adidas sweats og caps. Whaaaat the fuck. jeg drikker aldrig igen :) Tømmerbobsene var godt nok slemme i morges, men snød døden og lavede frikadeller. Mange frikadeller. Jeg skal snart ned i bad, så jeg ikke lugter når Mr. M kommer hjem fra weekendstur. Iiih jeg har savnet ham!

1 kommentar:

  1. Det er jo også den perfekte tømmermænds-mad - masser af kød og især frikadeller er også en favorit herhjemme :D

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet