21. jan. 2013

En begivenhedsrig dag i FW

Jeg er SÅ træt af piger, som lige skal snakke om byture eller Paradise Hotel, imens de optager en maskine eller en station i fitness. Det er belastende, at skulle vente på, at de de bliver enige om det er "Stolle" eller "den gamle" der er mest lækker i Paradise. Den snak vil jeg gerne tage med dem - i omklædningen eller over en øl - men satme ikke under træningen, i mens man reserverer en maskine. Not cool. Det samme gælder sig mobiltelefoner - det burde slet, slet ikke være lovligt, at medbringe dem i træningsområdet. Den SMS fra ens mor om hvad man fik, at spise til aftensmad, kan da vente den halve time man træner færdigt og kan man skrive tilbage om sine frikadeller og sauce. Man skal i hvert fald ikke svare på den, i mens man sidder i en maskine - så gå dog væk og lad os andre komme til!
Av, puha, det var lige et surt opstød fra min side - måske var det dét der gjorde, at min thai-bo træning i dag gik amok. Jeg måtte - for første gange i mit liv! - forlade lokalet inden træningen var færdig. Jeg fik det simpelthen så skidt. Fysisk virkelig dårligt. Jeg var svimmel og fik kvalme. Mest af alt havde jeg lyst til at ligge mig ned og blive liggende. Men jeg skulle simpelthen sådan kaste op... Der gik virkelig lang tid før jeg kunne nosse mig op på cyklen og hjem. Jeg tænkte om jeg måske var gået kold, men har fået rigeligt med væske og mad hele dagen, så energien var høj og jeg havde glædet mig så meget. Jeg har ikke været af sted i hele eksamensperioden, så måske jeg simpelthen gik for hårdt til værks efter min lille "pause". Det var meget mærkeligt og jeg var meget skidt, og ikke på den der lækre udmattende-måde. Næh, jeg følte mig helt syg. Nu går der altså lige lidt ekstra tid før jeg tør, at springe på crossfit holdet alligevel. Av min arm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar