18. jan. 2013

It's friday and I'm in love

 Det var min reaktion efter eksamen i går. Den er nemlig overstået og tilmed et bedre resultatet end jeg havde forventet. Hurra. Jeg fejrede det i går med pomfritter, Paradise Hotel og Geordie Shore. Planen var egentligt, at tage i biffen og måske skylde nogle øl ned efterfølgende, men jeg var simpelthen for træt og sov ved en otte-tiden i går aftes. Derfor vågnede jeg sygt tidligt i dag, hvor den står på huslige pligter. Alle de ting som jeg ikke har orket, at røre de sidste par dage. Opvask, tøjvask, støvsuge bla bla bla. Senere tager jeg hjem til en veninde, hvor drenge- og pigeflokken fra gymnasiet holder fest. De snakker allerede nu om at tage i kødbyen, så jeg forudser at jeg ikke bliver særlig fuld eller sent ude i aften. Ciao girls!


1 kommentar: