21. jan. 2013

Ååååh Adidas!!

Nu hvor eksamen er overstået, har jeg ferie. Jeg har alt for meget ferie. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal bruge den på. Måske tage til New York og shoppe sneakers. Jeg havde nemlig to timer i himlen i går, da jeg samlede en kæmpe ordre på adidas.com. Tre par svedige sneaks, et par leggins og to træningstoppe. Det var så fucking sprødt det hele og jeg følte allerede, at det var mine nye yndlingsting, selvom jeg ikke engang havde prøvet det endnu!!! Anyways, da jeg kommer til betalingen, går det op for mig, at de kun levere til USA. Shitty fucking kitty. Aldrig har jeg været så ked af at miste noget som ikke engang var mit.... Mine indre billeder af min endnu større adidas-samling krakelerede. Hvorfor er det SÅ meget billigere derovre? Hvis I kender nogen som bor i the US, så si' lige til. Jeg har et par børn som skal hjem til deres moar her på V-bronx.
 
Nå, men en anden ting jeg også eksperimenterede med i går: Mad!! Mums, jeg elsker mad. Frokosten stod af kødpizza og mos. Det var meget mere lækkert end det lyder. Kødpizza og mos lyder ikke særlig flatterende. Aftensmaden bestod af grøntkåls-salat med bacon og kylling i hvidløgs-oste sauce. Jeg er ved at være prof til dét der - selv resterne i dag var yummi. Jeg har rendt rundt i træningstøj hele dagen, startede nemlig dagen med en helvedes masse styrketræning og senere skal jeg op og dyrke thai-bo. Jeg har også lige fået en masse nyt træningstøj, så det er super lækkert! Træning og Geordie Shore, det bliver sådan min uge kommer til at gå.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar