7. jan. 2013

Update x 10000

Den flittige læser har måske bemærket stilheden herinde, og er sikkert allerede orienteret om mit sygdomsbefængte sind. Jep, jeg er erklæret rask nu. Feberen er forsvundet. Jeg har aldrig troet på folk før, når de har sagt at de frøs og svedte på samme tid. Av min arm, dét gør jeg virkelig nu. Feberen forsvandt heldigvis, men er nu erstattet med snot, ondt i halsen og menses-helvede. Jubii! Jeg bliver ligeså pylret som en mand når jeg er syg (jeg tror også, at jeg skal dø). Anyways, jeg fik serveret brændende kærlighed i går i bedste palæo-stil. Resultatet blev mega læksi, som I nok kan se. Giv lige lyd hvis opskriften frister...
I morgen skal jeg have taget en ny synsprøve. Jeg håber, (og min pengepung frygter!) at jeg skal have nye briller. Jeg har allerede fundet to par, som jeg meget gerne vil have. Da jeg stod og prøvede briller gik det op for mig, at jeg ikke gider projekt-langt hår mere. Så jeg bestiller snarest muligt et klip hos min gode veninde. Jeg er allerede træt af det, og det er ikke engang nået ned over ørerne. Jeg opgiver og må spare sammen til en virkelig flot paryk i stedet :) Der udover tjekkede Sys Bjerre Mr. M ud i dag!!! Hun dyrkede ham total. Det blev vi glade for. Hun er så sød og vi vil begge gerne være veninder med hende. 
Min aften er gået med at skrive opskrifter ind i denne bog. Det overrasker helt sikkert dem, som kender mig. Men jeg må overgive mig til de voksnes ting og interesser i ny og næ. Som selverklæret palæo-freak og med så dårlige evner i et køkken, som jeg besidder, er det et must, at have en bog med opskrifter og fremgangsmetoder. Jeg tror, at jeg bliver virkelig glad for den.
Nu vil jeg pleje min lille stakkels krop med en god omgang Gossip Girl. Min ven, K, har lige fortalt mig hvad det ender med og hvem Gossip Girl er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ved I det??! Fuck, det er så mærkeligt. Nu må jeg hellere få det set med egne øjne. Oooog lige på falderebet, vil jeg bare lige fortælle at min bedste veninde, Queen S (man er vel GG-pige :) ) fik 12 for sin bachelorprojekt i dag - og nu er hun socialrådgiver, voksen, fri, overvældet og lykkelig. Det er jeg også så! Hurra! Jeg håber, at hun flytter til København for, at skrive kandidaten. 
P.s. hvis der bliver lidt mindre kød på bloggen de næste par dage, skyldes det, at jeg fra på onsdag, begynder at læse non-stop eksamen. Jeg frygter den eksamen som pesten. Måske dét skal have et blogindlæg for sig selv. ANYWAYS, hyg jer piwer! Vi ses på den anden side - ha' det brunt!

2 kommentarer:

  1. Following you on Bloglovin (nº4)

    SvarSlet
  2. hvad består "kartoffelmosen" af ?

    SvarSlet