12. jan. 2013

Destinys child

Jeg mindes ikke, at "have styr på mit liv" var et af mine mål for 2013. Det burde den måske. Datoer og jeg bliver aldrig gode venner og det gik op for mig i morges, at jeg har en vagt på arbejdet til klokken 01 dagen før min (dødsdømte)eksamen. Det er lidt noget hø, da jeg er typen som ikke kan falde i søvn efter arbejde, jeg skal have kørt hovedet og øjnene trætte - og tro mig, det kan altså godt tage lang tid! Må guderne være med mig, og hjælpe mig af med den vagt. Ellers flytter jeg sgu til Goa og arbejder på et strandhotel.

Jeg trøster mig med den lækre nyhed, at Destinys Child har lavet et comeback som der batter! (kan man sige det?). Og så endda oven på nyheden om Justin Timberlakes musik comeback (jeg fik gåsehud da jeg så det. Jeg elsker, elsker, elsker Justin T-musik, not so much hans film/tv-projekter). Tilbage til Destinys Childs nye nummer Nuclear. Det er så lækkert, så sprødt, så wow. Jeg er jo gammel Destinys child-pige og jeg var grædefærdig da de i 2005 gik fra hinanden. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har stået foran spejlet og prøvet at synge og ryste røv som dem. Av av! Desuden kan det jo umuligt blive bedre end når min girl-crush Beyoncé er med. Jeg elsker alt hvad hun rører ved, det smukke kvindemenneske!!

Gammelt, men super sprødt Destinys child bliver spillet på min playliste lige nu. I skal ikke snydes! Se lige de former, waauuuuuw:

Ooooog her er så det nye track. Jeg synes det er virkelig godt og jeg er allerede forelsket. Jeg får gode vibes af det og det kan næsten ikke blive et bedre start på året.


1 kommentar:

  1. Jeg har en give away kørende på min blog lige nu om et fedt gavekort, så smut endelig forbi og check det ud! <3
    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet