3. jan. 2013

New in!

Juhuuu, er I klar til billedespam?
 Verdens flotteste silke-ish skjorte og militær-strik-lang trøje
Den samme miitrøje med en ny fin ven, River Island ærmeløs-lang-skjortekjole med diamanter!!!
...og pink models own neglelak. Nu havde jeg kigget på Models Own's fine farver så længe, så endelig skulle den prøves.
Den er SÅ fin! Selv mine tykke små fingre bliver prinsesse-agtige med den!
Ooooog så tror jeg vist nok lige, at det er bliver en ny yndlings-skjorte!!

Dagen i dag er blevet brugt på, at lappe cykel. 1 hul, som pludseligt blev til seks huller.... og så har jeg skrevet den dersens meget famøse eksamens opgaven færdig. Så er jeg virkelig også træt af at se på den! I morgen skal den afleveres og så må I hellere krydse fingrene! Anyways, det skal fejres med at bytte julegaver og får fikset mine briller, som gik i stykker nytårsaften. Derefter står den på palæo-brændende kærlighed og kærlighedsfilm med mr. M. Jeg håber ikke, at han allerede har glemt at han sagde ja til det - sådan går det når man ser fodbold i stedet for at koncentrere sig om mig. Al fokus på mig, tak!! 
                                                          
                                                  God torsdag aften, piger!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar