2. jan. 2013

Lidt af min høst.

Jeg skriver eksamensopgave i dag, den skal afleveres d. 4. januar, så jeg har faktisk sygt-pisse-meget travlt. Men I skal ikke snydes, så I får lige et billede af lidt af min høst. Jeg fik verdens flotteste ur fra River Island, som lige skal kortes lidt af. Et fint kamera i hot rød, som lige mangler et memorycard. En gudesmuk trøje fra Zara, en sweater fra Cos, som jeg gav mig selv i julegave lidt før jul. Lidt bling og en fin clutch fra Asos. Meget hootcie mama-ish. Jeg fik også en masse træningstøj som er for stort (YAY!!! Bedste grund til at bytte ting, jeg blev så glad for at min normale størrelse er blevet for stor), så det får I at se, når jeg har været inde og bytte det til min størrelse. Derudover var der lidt flere smykker, clutchen ovenover fik jeg to gange, knager til min entré og den smukke, smukke paliet trøje fra Mr. M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar